Islanda
Islanda s-a orientat către activitatea sa vulcanică pentru a produce energie curată. O amenințare letală a devenit o resursă vitală. Chef Gisli Matt a construit un restaurant peste cenușa vulcanului care i-a distrus satul în urmă cu o jumătate de secol.