Slovacia
Jozef Breza îi va arăta lui Diego cum este posibil să aibă un restaurant autonom, creându-și propria energie și mâncare. Gašperov Mlyn devine declanșatorul care îl va ajuta pe Diego să descopere diferite proiecte autonome din Slovacia.