Animorfoză
Cei trei Tennyson sapă după fosile de dinozaur, dar Ben nu ştie că Vilgax şi Animo formează o echipă ca să fure ADN-ul din Omnitrix. Vilgax îl păcăleşte pe Animo. Ben face echipă cu Animo pentru a-l învinge pe Vilgax.