Visul
După mai multe coșmaruri ce îi chinuie nopțile, Ben continuă să refuze să vorbească despre asta cu Max și cu Gwen. Dar când realizează că Zombozo e în spatele tuturor coșmarurilor, Ben trebuie să accepte ajutorul acestora dacă vrea să pună punct terorii.