Călătorie plăcută
Fiind la bordul navei SS Pettigrew, Ben trebuie să-și învingă răul de mare, dar şi pe Steam Smythe care vrea, cu ajutorul creaturilor sale mecanice, să scufunde nava SS Pettigrew împreună cu toată lumea care se află la bord.