Bătălia de la Biggie Box
În timpul vânzărilor de la Biggie Box, Ben se ia la întrecere cu Simon Sez şi Billy Miliardarul pentru ultimul set Luptătorii Sumo. Oare Ben îşi va sacrifica prietenia pentru o jucărie, sau nu?