Ofensiva fermecătoare
Când Ben se bucură de atenție după succesul de la Fort Knox, Gwen se simte subapreciată și se consolează cu o înghețată, dar e atacată de o vrăjitoare însetată de răzbunare, Gwen trebuie să dovedească că locul ei este în echipa Tennyson.