Echipa Anti-eroilor
Ben le sugerează lui Max și lui Gwen că ar fi mai bine dacă ar lucra pe cont propriu. Dar când Vilgax se aliază cu Zombozo pentru a construi o mașină de hipnotizat, Ben trebuie să învingă pericolul extraterestru.