Exact ce trebuie
Ben a aflat că o ”chestie din spațiu” descoperită recent este analizată în laboratorul Muzeului de Astronautică. Dar de îndată ce eroul nostru este clonat de această substanță, Ben este nevoit să își dovedească identitatea.