Cu noi informații de la Fat Au, Lucas și Carrie urmează o pistă într-o ultimă încercare de a-l elibera pe Job, deși prețul e mare. Proctor află că generozitatea nu este tot timpul răsplătită. Lucas plătește prețul salvării Rebeccăi de către Biedicker.