Bântuit de inabilitatea sa de a-l găsi pe Job după ce acesta a fost răpit în urmă cu doi ani, Lucas se întoarce în Banshee și găsește un oraș schimbat cu totul – un șerif nou, un primar nou și un criminal în serie aflat în libertate.