Lucas și Brock se tem pentru siguranța lui Dawson și măresc eforturile de a-l găsi pe Bode. Cum Frăția vrea să înceapă un război cu Proctor, Kurt vrea să o protejeze pe Maggie în timp ce Calvin își varsă frustrările la birou.