Deși încearcă, Carrie nu își găsește un serviciu, motiv pentru care își varsă frustrarea pornind într-o campanie împotriva membrilor Frăției. Aaron Boedicker, un traficant de metamfetamină, tentează soarta aducându-și produsul în Banshee.