Agenta specială Veronica Dawson merge în Banshee pentru a investiga crimele în serie și a-i pune întrebări lui Lucas, care se află deja în vizorul lui Brock din cauza relației sale cu Rebecca. Carrie pune la cale o lovitură împotriva Frăției.