Nici Dumnezeu nu te cunoaște
Lucas își amintește istoria prieteniei cu Job în timp ce se gândește la viitor, dacă va fi unul. Proctor și Emily plătesc prețul pentru nechibzuința Rebeccăi. Carrie și Gordon se confruntă cu consecințele relației lor fracturate.