Viața e adevăratul coșmar
Siobhan nu știe dacă să-l expună pe Lucas sau să-i păstreze secretul. Brock se enervează când află că fosta lui iubită, Emily, lucrează ca îngrijitoare pentru mama lui Proctor. Rebecca îl impresionează pe Burton.