Fără scăpare
În ciuda rezervărilor lui Iov, Lucas și echipa lui săvârșesc un jaf îndrăzneț la Camp Genova. Lucas și Chayton sunt bântuiți de ultima experiență aproape mortală. Gordon și Carrie aleg armistițiul și încearcă o intervenție neobișnuită cu Deva.