Judecată finală
Lucas și Brock pleacă spre Louisiana, la ilicitul club de lupte Underground, ca să-l caute pe Chayton. Stowe pune cap la cap detaliile despre jaful de la Camp Genoa, încercând să identifice persoana responsabilă pentru el.