Atac pe orice cale
În timp ce Lucas și Carrie cercetează tunelele de sub tabăra Genoa, Proctor și Rebecca ajung să se confrunte cu doi traficanți de droguri rivali și, mai târziu, sunt amenințați de doi huligani angajați de Chayton.