Fizz Varázs
Fizz le akarja tesztelni a varázspálcáját, a Hókusz-pókusz Fizzt egy nagy bűvészműsor során, de amikor a jelmezébe öltözve kiszáll a limuzinjából, belebotlik Magooba, aki összetéveszti őt Mr. Cat kedvenc tévésztárjával.