Fizz Junior
Hogy kompenzálja fizikai ereje hiányát, Fizz megalkotja Fizz Juniort, a szupererős hörcsögöt. Magoo, aki ismeretterjesztő túrát vezet a múzeumban, összetéveszti Juniort a csoportja egyik gyerekével.