Nincs több Mr. KedvesFizz
Hogy népszerűbbé váljon, Fizz feltalál egy robotot, amelyet a város lakóinak kiszolgálására tervezett. Ám amikor androidja felveszi Marnie elejtett zsebkendőjét, Magoo féltékeny lesz, és azt hiszi, hogy van egy vetélytársa.