BeautyFizz
Fizz megpróbál influenszerré válni. Hogy több lájkot szerezzen, találkozót szervez a szupermarketben a feliratkozóinak, de aztán megjelenik Magoo, aki póréhagymákról és a muskátlikról kezd beszélni, és ezzel ellopja a rivaldafényt.