Virsli megszállás
Mr. Cat megszökik otthonról, és rábukkan Fizz új találmányára, egy sugárpisztolyra, amely a tárgyakat élelmiszerré változtatja. Elviszi, és elhatározza, hogy mindent, ami mozog, virslivé változtat. Magoo, Weasel és Fizz üldözőbe veszik őt.