Kincsvadászat
Fizz csapdába akarja ejteni Magoot. Míg Weasel elküldi Mr. Catet egy távoli helyre, Fizz váltságdíjat követel Magoo-tól, névtelen levelet küldve neki a találkozási ponttal. Magoo azonban összetéveszti a levelet egy kincsestérképpel.