Weasel, a munka hőse
A munka eltörlése érdekében Fizz klónokra cseréli a város dolgozóit. Magoo azonban a klónokat földönkívüliekkel téveszti össze. Látva, milyen keményen dolgoznak, úgy dönt, megtanítja őket pihenni.