Házi orvosság
Weasel tüsszent, és Fizz, aki igazi hipochonder, meg van győződve arról, hogy asszisztense beteg. Retteg attól, hogy ő is elkapja, ezért kétségbeesetten menekül Weasel elől. Ám ekkor feltűnik Magoo, aki ápolgatni kezdi beteg szomszédját.