Lastbil på afveje
Niklas får til opgave at bjærge en lastbil, der er kørt fast på en mark. Berra har forladt trafikken i Stockholm i et par rolige uger på Gotland, men hjælper alligevel en turist, der fik et bilhavari midt i sommerferien.