En person er set løbe på E4 og da man frygter, at denne person ikke har det godt, bliver Pelle alarmeret med højeste prioritet. Han må finde vej gennem køerne, før katastrofen er en kendsgerning. Micke får en alarm om en alvorlig ulykke.