Børnefamilie i ulykke
Da Berra bliver alarmeret om en ulykke på Essingeleden, banker hans hjerte lidt ekstra for den involverede hund. Roiene modtager en alarm om en voldsom ulykke syd for Stockholm. Han mødes af to småbørn på bagsædet af en af de involverede biler.