Bus evakueres
Efter en ulykke på den travle Värmdöleden gør Benny sit yderste for at sikre trafiksituationen, da en hel busfuld mennesker skal evakueres. Roiene formår at afværge en katastrofe, da en bil mister et hjul midt på Essingeleden.