Punkteret sportsstjerne
Lutten hjælper en kendt svensk sportsprofil med en punktering. Benny bliver alarmeret til en af tunnelerne i Södra Länken, hvor to lastbiler er involveret i et voldsomt sammenstød, og der er mistanke om, at en chauffør ikke er helt ædru.