Hestetransport i grøften
På E4N er en hestetransport kørt i grøften og lagt på siden. Da Pelle modtager alarmen, er det stadig uklart, om der er heste i læsset. En nedbrudt bil giver problemer på Norra Länken, da røg fylder hele tunnelsystemet.