Afsted til sygehuset
En personbil bliver pløjet foran en tung lastbil over en længere afstand. Både Roiene og Micke er der for at bringe orden i kaosset. Pludselig vender situationen, da skadessituationen for manden, der kørte personbilen, forværres.