Alle enheder kaldes til ulykke
Næsten alle enheder fra Vejhjælp bliver alarmeret til en voldsom ulykke på Essingeleden. Berra får en opgave i Vasastan i det centrale Stockholm, hvor en bil er blevet fuldstændig knust af et stort træ blæst ned i en storm.