Frenemies Chapter Nine: The Monsters
Da en oplevelse øger Courtneys selvtillid, søger hun forsoning med sine nærmeste. Jakeem siger fra, da Mike deler sin seneste plan. Beth gør et stort fund, som fører til en skræmmende kamp, der kommer bag på alle.