Superman IV: The Quest for Peace
Superman har fundet den største trussel mod menneskeheden, og han vil fjerne alle atomvåben fra Jorden. Lex Luthor, der nu fremstiller atomvåben, skaber Nuclear Man - en soldrevet androide, hvis kræfter matcher Supermans.