Frenemies Chapter Ten: The Killer
Courtney og holdet regrupperer, efter en dramatisk konfrontation har skærpet kampens frontlinjer. Mike og Jakeem gør et skræmmende fund, der tvinger Pat og Sylvester til at være beredte. Paula og Larry forsøger at rette op på tingene selv.