Frenemies Chapter Four: The Evidence
Efter at en af Sylvesters planer får uventede konsekvenser, beder Pat en gammel ven om hjælp. Samtidig finder Beth en ny mistænkt i deres mordefterforskning, og Courtney kontakter Cameron.