Frenemies Chapter Six: The Betrayal
Da Pat og Barbara finder ud af, at Courtney har hængt ud med Cameron, tager de ud for at se, om Mahkent-familien udgør en trussel. Sylvester træder til for at udfylde tomrummet efter Courtney, og spliden mellem Yolanda og Cindy forværres.