Frenemies Chapter Two: The Suspects
Efter at være stødt på et mystisk mord i Blue Valley begynder JSA at lede efter mulige mistænkte. Et møde med The Shade får Courtney og Pat til at indse, at Sylvesters gamle metoder kan få dem i problemer.