Frenemies Chapter Five: The Thief
Mens Courtney fortsat hjælper Cameron i smug, bemærker holdet, at hun trækker sig fra sin rolle som leder af JSA. Mike og Jakeem giver Cindy et forslag. Yolandas valg om at følge sin intuition fører til et chokerende fund.