Shazam!
Vi har alle en superhelt indeni. For Billy Batson skal et enkelt ord råbes – SHAZAM! – så forvandler den 14-årige sig til den voksne superhelt Shazam.
Vi har alle en superhelt indeni, det kræver bare lidt magi at slippe den fri. I Billy Batsons tilfælde skal et enkelt ord råbes – SHAZAM! – så forvandler det gadevante, 14-årige plejebarn sig til den voksne superhelt Shazam.