Lucas prøver at hjælpe Bodhi med at opnå hendes nye drøm om at røre en stjerne. / Lucas finder et æg og beslutter sig for at tage sig af det. / Da Avocado mister sit elskede legetøj, beslutter Lucas og Findley sig for at muntre hende op.