Boingo/Findleys dårlige dag/De ringede?
Lucas, Findley og Bodhi bliver helt besat af et nyt legetøj de kalder Boingo. / Findley tror at huset er et farligt sted for ham. / Arlo savner sin mor, så Lucas giver ham en klokke, han kan ringe på, hvis han har brug for Lucas' hjælp.