Arlo leger en smule vildt, så Lucas danner et nyt venskab med Kaktus. / Maizie kommer ved et uheld til at stikke Lucas' bagdel. / Bodhi kommer til skade med sin tunge, og dr. Lucas må nu komme hende til undsætning.