Arlo elsker at lege, men han bryder sig absolut ikke om at rydde op. / Lucas, Arlo og Findley har en dejlig dag med skykiggeri og leg. / Arlo vil kigge ind i naboens have, men ender med at sidde fast i et hul i stakittet.