En serie af 6 korte afsnit hvor vi bliver introduceret til alle Lucas' venner. / Arlo bliver ved med at stille spørgsmål! Lucas lærer at blive mere tålmodig. / Lucas finder et stykke kage og laver en overraskelse for Findley.