Lucas vil ikke acceptere, at Maizie skal forlade dem og gå i hi. / Bettekiks vinder altid over Dimples i stirrekonkurrencer. / Da Lucas ser en ventilationsskakt, som blæser varm luft ind, overbeviser han Bodhi om, at huset trækker vejret.