Da Arlos mor tager på jagt, beslutter Lucas sig for at se efter Arlo. / Da de hører et forfærdeligt skrig fra kaminen, kravler Lucas op for at finde ud af, hvad der laver lyden. / Lucas, Findley og Bodhi opdager et honningkagehus og fortærer det.